Συλλογισμοί: Τι Ακριβώς είναι το πολιτικό 'Κέντρο';

Νικόλαος Νημάς



Ιωάννης Γ. Μιχαηλίδης 🇬🇷📙

Τι Ακριβώς είναι το πολιτικό 'Κέντρο'; Αυτοτοποθετούμεθα ή οι Πράξεις μας, μας χαρακτηρίζουν και πολιτικά, μας τοποθετούν οι άλλοι; 

1. Αριστερή Φιλοσοφία με αντιλαϊκή πρακτική.
2.
 Δεξιά Φιλοσοφία με κοινωνική πρακτική.
3. Φιλοσοφία του Κέντρου με ........... πρακτική.

Τέλος, δικαιολογώ κάθε πρακτική προόδου, με σεβασμό στη Αλήθεια, στην Δικαιοσύνη και στον Αλληλοσεβασμό. Θεωρώ ότι είμαι 'Κέντρο' καθώς ανέχομαι την διαφορετικότητα, και το δικαίωμα του καθενός στον αυτοπροσδιορισμό, αλλά δε αντέχω να με εξουσιάζει ο 'θόρυβος'. Που είμαι αλήθεια; Είμαι στο 'Κέντρο'; στο 38% των Ελλήνων ή ολισθαίνω;;;
Η Νεολαία τι γνωρίζει για να δικαιούται να ψηφίζει;
Ευχαριστώ.
Νικόλαος Νημάς 
Αγαπητέ μου αν το κέντρο είχε σαφή πολιτική ταυτότητα δεν θα εξουσίαζαν παρά μονάχα σπανίως τα άκρα. Τώρα το τι εννοώ εγώ κέντρο, δεν εννοώ κυρίως το πολιτικό κέντρο αλλά δευτερευόντως. 

Κέντρο για να το πω σχηματικά (αδικώντας σίγουρα τη σαφήνειά μου) είμαστε όσοι πασχίζουμε να είμαστε σώφρονες, συνετοί, μετρημένοι, αυτοσυγκρατημένοι, ψύχραιμοι μαζί και ευαίσθητοι και δίκαιοι και φίλοι της ώριμης ελευθερίας.


Ιωάννης Γ. Μιχαηλίδης 📙🇬🇷

   Ευχαριστώ και Εύχομαι να βρεθούν οι σώφρονες, οι συνετοί, οι μετρημένοι, οι αυτοσυγκρατημένοι, οι ψύχραιμοι, μαζί και ευαίσθητοι και δίκαιοι και φίλοι της ώριμης ελευθερίας.