Προοδευτικοί; ή Οπισθοδρομικοί;




-Αν προοδευτικός είναι αυτός που δηλώνει 
ότι οι μόνες παρελάσεις που αποδέχεται είναι οι gay pride 
τότε είμαι βαθιά οπισθοδρομικός.

-Αν προοδευτικός είναι αυτός που θέλει 
να καταργηθεί η πρωινή προσευχή στα σχολεία 
γιατί θίγεται το θρησκευτικό συναίσθημα των απρόσκλητων φιλοξενούμενων μας 
μη λαμβάνοντας υπ' όψην την δική μας θέληση σαν πόπολο, σαν λαός με αρχές και αξίες...
τότε ναι είμαι οπισθοδρομικός.

-Αν προοδευτικός είναι αυτός που ονειρεύεται μια
<<άφιλη>> κοινωνία που διδάσκει στα βλαστάρια της παραμυθάκια με τον μικρο βοσκό και το πριγκιπόπουλο και ...hapilly ever after, 
η την χιονάτη και την Κοκκινοσκουφίτσα ...and hapilly ever after ... 
τότε ναι είμαι οπισθοδρομικός.

-Αν προοδευτικός είναι αυτός που δεν θέλει
στο νοσοκομείο μου και στα δημόσια κτήρια την εικόνα του Χριστού, την καταφυγή στη Παναγία μας, και θέλει να αποκαθηλωθούν, 
τότε είμαι οπισθοδρομικός.

-Αν προοδευτικός είναι αυτός που ονειρεύεται μια γαλανόλευκη <<Αχ συννεφάκι συννεφούλα...>> χωρίς τον Σταυρό, 
τότε ναι είμαι οπισθοδρομικός.

-Αν προοδευτικός είναι αυτός που έχει ανάγει τον εαυτό του κριτή και δικαστή των πιστεύω και των πνευματικών στηριγμάτων μας
χλευάζοντας την πατρώα πίστη και ξεχνώντας ότι πολλοί σε χωριά, σε απομακρυσμένα νησιά, σε νοσοκομεία, σε γηροκομεία και σχολεία έχουν ΜΌΝΟ αυτή την πίστη στήριγμα...
τότε είμαι οπισθοδρομικός...

Προοδευτικοί μου φίλοι...Είμαι ένας βαθύτατα ...ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΣ...

Pateras Xenofontas Zarkadas